SPJ-USO INFORMA: EL TRASLADO DE LOS JUZGADOS DE A PARDA A LA NUEVA SEDE COMENZARÁ A MEDIADOS DEL MES DE OCTUBRE.

PARDA 23El traslado de los Juzgados de A Parda comenzará a mediados del mes de octubre, finalmente, se instalarán en el nuevo edificio por este orden:

Primero los tres Juzgados de lo Contencioso-Administrativo.

Tras ellos, será el turno de los cuatro Juzgados de lo Social, los dos de Mercantil y los cinco de Primera Instancia.

El traslado del Registro Civil y del Servicio de Notificaciones cerrarán los trabajos.

Amplía información

GALICIA PRESS:

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, inaugura el nuevo edificio judicial de A Parda.El traslado de los juzgados de Pontevedra a la nueva sede de A Parda comenzará en el mes de octubre

El traslado de los juzgados de Pontevedra a la nueva sede de A Parda comenzará el próximo mes de octubre una vez se disponga de la licencia de actividad, que fue solicitada la semana pasada.

De ello informa el Gobierno gallego a través de un comunicado en el que señala que ya se ha iniciado la instalación del mobiliario y del sistema de grabación en las salas de vistas del nuevo edificio judicial, inaugurado la pasada semana por el presidente autonómico, Alberto Núñez Feijóo, y el regidor pontevedrés, Miguel Anxo Fernández Lores.

Así, la Xunta prevé que la mudanza de los tribunales unipersonales arranque a mediados del mes de octubre con una media de dos juzgados trasladados por semana con el objetivo de que el complejo entre en funcionamiento antes de que concluya el año 2019.

De este modo, los primeros en instalarse en A Parda serán los tres juzgados de lo Contencioso-Administrativo. Tras ello, será el turno de los cuatro de lo Social, los dos de Mercantil y los cinco de Primera Instancia. El traslado del registro civil y del servicio de notificaciones cerrarán los trabajos.

El nuevo Edificio Judicial de A Parda dota a la ciudad del Lérez de 23.000 metros cuadrados más para solucionar los actuales problemas de falta de espacio de las unidades judiciales de la capital de la provincia.

Esta nueva infraestructura ha supuesto una inversión de más de 21 millones de euros. La planta baja y la primera de este edificio de seis pisos albergarán el registro civil, las 16 salas de vistas, los despachos para abogados, procuradores y trabajadores sociales o el servicio común de actos de comunicación.

En el resto de plantas se situarán los juzgados, con capacidad para 28, si bien inicialmente estarán activos 14 (cinco de primera instancia, dos mercantiles, cuatro de lo social y tres del contencioso administrativo). Además cuenta con dos pisos de sótano con un aparcamiento para los trabajadores y con zona para archivos, entre otras dependencias.

XUSTIZA.GAL

A Xunta inicia a instalación de mobiliario e medios nos novos xulgados da Parda antes de abordar o traslado

Desde esta semana está prevista a habilitación dos sistemas de gravación nas salas de vistas e a mudanza dos xulgados farase en canto se dispoña da licenza de actividade.

 

Santiago de Compostela, 11 de setembro de 2019.- A Xunta ten previsto iniciar no mes de outubro o traslado dos xulgados á nova sede xudicial da Parda en canto se dispoña da licenza de actividade solicitada a semana pasada. Pero xa desde esta semana, o Goberno galego realizará traballos previos como a instalación do mobiliario e do sistema de gravación nas salas de vistas.

A Xunta estima iniciar a mudanza dos tribunais unipersoais a mediados de outubro cunha media de dous xulgados trasladados por semana. Primeiro trasladaranse os tres xulgados do Contencioso-Administrativo, seguidos dos catro do Social, os dous do Mercantil e os cinco de Primeira Instancia para rematar co rexistro civil e o servizo de notificacións. O obxectivo é xuntar nun mesmo lugar os órganos que non sexan da xurisdición penal e que ata agora estaban repartidos en tres sedes diferentes

O Goberno galego reeditou o pasado 3 de setembro o seu compromiso con Pontevedra coa entrega do novo edificio que dota á cidade de 23.000 metros cadrados para albergar 28 unidades xudiciais. Este edificio xudicial supuxo unha aportación da Xunta de máis de 21 millóns de euros que permitirá solucionar os actuais problemas de espazo das unidades xudiciais da cidade e cubrirá a demanda para os vindeiros 20 anos. Así, polas súas seis plantas repartiranse diversos servizos: a planta baixa e a primeira albergarán o rexistro civil, as 16 salas de vistas, os despachos para avogados, procuradores e traballadores sociais ou o servizo común de actos de comunicación; e, no resto de plantas situaranse os xulgados. Ademais, conta con dous sotos cun aparcadoiro para os traballadores e cos arquivos.

Esta obra forma parte do Plan de Infraestruturas Xudiciais posto en marcha en 2010 para mellorar as instalacións existentes e prever as necesidades da planta xudicial galega no futuro. Neste período, a aportación da Xunta a este plan superou os 115 millóns de euros, o maior investimento na Administración de xustiza, desde que a comunidade galega administra as súas competencias.

Grazas á execución deste Plan, xa están en funcionamento edificios novos ou reformados como os xulgados de Santiago de Compostela, Ourense e a Fábrica de Tabacos da Coruña ou o Servizo de Notificacións e Embargos de Vigo, ademais da rehabilitación doutros en Ferrol, O Carballiño ou Viveiro. A Xunta tamén avanza na rehabilitación do antigo Hospital Xeral de Vigo onde se asentará a futura Cidade da Xustiza.

[Fonte: Xunta de Galicia]

Los comentarios están cerrados.