SPJ-USO INFORMA. APROBADA A MODIFICACIÓN DA LOPX

Resultado de imagen de modificación lopj

O Pleno do Congreso aprobou a reforma da LOPX tanto no referente aos moscosos como no que atañe á determinación do centro.

Con respecto aos días de asuntos propios aprobouse a recuperación dos 9 días que tiñamos antes e con efectos retroactivos dende 2017, tal como di a Disposición Transitoria segunda: «Disfrute de días de permiso de los años 2017 y 2018. El personal a que se refiere el artículo 503 de la Ley Orgánica 6/1985, de 1 de Julio, del Poder Judicial, podrá disfrutar excepcionalmente, tras la entrada en vigor de esta Ley, de tres días adicionales de permiso por asuntos particulares correspondientes al año 2017.

Tanto los tres días adicionales correspondientes a 2017 como los correspondientes a 2018 podrán disfrutarse en 2019. En ningún caso los tres días de cada año podrán acumularse entre sí, ni a los que correspondan a 2019 o a las vacaciones anuales retribuídas».

Con respecto ao cambio de centro de destino aprobouse que serán tódolos postos de traballo que radiquen no municipio, que se desenrolará reglamentariamente, e que non entrará en vigor ata que esté negociado o reglamento pertinente e en funcionamento a NOVA OFICINA XUDICIAL.

A norma está pendiente do trámite do Senado e publicación no BOE.

Adxuntamos da votación no Congreso

VOTACIÓN DA MODIFICACIÓN DA LOPX

Los comentarios están cerrados.